رويانيان: به رحيمي گفتم پولتان را مي‌دهيم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رويانيان: به رحيمي گفتم پولتان را مي‌دهيم


محمد رويانيان با انتقاد از اقدام باشگاه سپاهان در شکايت از دهنوي گفت: دوستان سپاهاني به قول‌وقرارهاي خود پشت کرده‌اند.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شکايت سپاهان از قاسم دهنوي و بحث‌هايي که در اين زمينه به وجود آمده، اظهار کرد: در اين زمينه به دهنوي تذکر داده و به او گفتم که نبايد عليه مديران سپاهان صحبت کند اما سپاهاني‌ها فراموش نکنند که تخلف بازيکنان خودشان بيشتر بوده است. با حضور حسن‌زاده با يکديگر جلسه گذاشتيم و شکايت‌هاي خود را از هم پس گرفتيم اما اين اقدام باشگاه سپاهان درست نيست.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: به رحيمي گفتم که درباره پول دهنوي با ما طرف هستيد و آن پول را به شما مي‌دهيم اما چرا در سايت باشگاه سپاهان الفاظ نامناسبي عليه بازيکن پرسپوليس به کار گرفته شده است؟ اگر قرار بر شکايت باشد ما هم مي‌توانيم از سپاهان به خاطر دو بازيکني که از ما پول گرفته‌اند، شکايت کنيم.

رويانيان با بيان اين که از کميته‌ انضباطي تعجب مي‌کند که چرا فقط دهنوي را محروم کرد، گفت: آقاي حسن‌زاده به من گفت که بعد از اعلام حکم دهنوي براي بازيکنان سپاهان هم تصميم لازم را اتخاذ مي‌کند اما ديگر خبري نشد. همين است ديگر. وقتي کميته‌ انضباطي فقط عليه بازيکن پرسپوليس حکم مي‌دهد، باشگاه سپاهان هم به خود اجازه مي‌دهد که بحث را به خارج از فوتبال بکشد. شکايت به مراجع قضايي کم‌لطفي به کميته‌ انضباطي است و هر اتفاقي که افتاده بايد در خانواده فوتبال رفع و رجوع شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تخلف باشگاه سپاهان بيشتر بوده است. يکي از بازيکنان آنها با سه باشگاه قرارداد بسته. با اين حال به دهنوي گفتم که نبايد عليه مديران باشگاه ديگري مصاحبه کند ولو اين که بسيار ناراحت باشد. بايد بگويم که دهنوي 300 ميليون کمتر از آن چيزي که سپاهان به او پيشنهاد داده بود، با ما قرارداد بسته است. اين نشان مي‌دهد که او با علاقه پرسپوليس را انتخاب کرده و هواداران هم بايد به اين مسائل توجه کنند. متاسفانه دوستان ما در سپاهان به همه قول‌وقرارهاي خود پشت کرده‌اند اما اگر وضعيت همين طور پيش برود، ما هم پيگير حق و حقوق خود خواهيم بود و محکم پاي موضوع مي‌ايستيم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس بازيکن ديگري را به خدمت مي‌گيرد يا خير، گفت: دو، سه بازيکن خارجي به دايي معرفي شده‌اند و در صورتي که آنها را تاييد کند، سر تمرين حاضر مي‌شوند اما به احتمال فراوان يک بازيکن ديگر را به فهرست تيم اضافه خواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!